Trwa wczytywanie strony. Proszę czekać...
Sobota, 20 kwietnia. Imieniny: Agnieszki, Amalii, Czecha
25/05/2017 - 08:10

Historia Muszyńskiego Grodu - kolejny quest uczniów ELO

Klasa I A wybrała się na wycieczkę, która miała charakter sportowo - rekreacyjny. Przed dotarciem na docelowe miejsce wycieczki, mieliśmy okazję zobaczyć mofety i zdobyć informacje na temat wodnego podziemnego bogactwa tych rejonów.

Głównym celem wyjazdu był quest,  który rozwiązywaliśmy z pomocą pana przewodnika. Przy tej okazji zwiedziliśmy sporą część miasta oraz poznaliśmy historię Grodu Muszyńskiego. Umożliwiał on nie tylko zapoznanie się z urokami bogatej flory miasteczka, ale także wcielenie się w rolę detektywów, szukających skarbu. Podczas questu, zapoznaliśmy się z wieloma zabytkami miasta, takimi jak kościół św. Józefa Oblubieńca oraz ruiny zamku. Przewodnik opowiadał nam także o piwnicach winnych, które znajdują się tuż pod rynkiem. Warto też wspomnieć o wizycie w Ogrodach Biblijnych, gdzie mogliśmy podziwiać piękne rzeźby i kompozycje roślinne, ilustrujące życie i działalność Jezusa Chrystusa.  Zwieńczeniem wizyty w Ogrodach Biblijnych było wylosowanie karteczki z cytatem z Pisma Św., który stał się dla nas wskazówką właściwego  postępowania na nadchodzące dni.  Mimo zmęczenia i upalnej aury, wycieczkę do Muszyny możemy uznać za udaną.

Jolanta Adamczyk, Joanna Pawlik - uczennice Elitarnego Liceum Ogólnokształcącego w Nowym Sączu